zondag 13 januari 2008

Examenkoorts

Examens.. De meest afgrijselijke periode van het jaar.
Iedereen die ooit examens gehad heeft of er nog steeds mee te kampen heeft zal niet geneigd zijn mij tegen te spreken.. Toch zijn er mensen - ik weet nog steeds niet van welke planeet ze afkomstig zijn - die examens een tof tijdverdrijf vinden.
Voor alle duidelijkheid ik bevind me niet in deze laatste categorie:) Maar goed ze zijn er nu, we kunnen er dan ook maar het beste van maken. Woensdag had ik mijn eerste examen.. IPR(Internationaal Privaatrecht, voor de leken: recht dat bij internationale getinte geschillen de bevoegde rechters en het bevoegde recht aangeeft) niet echt simpel.. Hopelijk heb ik niet te veel onnuttige fouten gemaakt en mag ik op een positieve score rekenen. Ik hou er alleszins de moed in.
Nu ben ik volop bezig met de voorbereiding van mijn volgend examen. Fiscaal recht/belastingrecht. Ooit al eens een saaie cursus moeten blokken? Geïnteresseerden mogen de cursus steeds bij mij komen halen;)
Beste Fiscalisten/boekhouders, jullie zijn een heel speciaal ras maar ik heb sinds kort heel veel respect voor jullie gekregen..
Ik duim voor iedereen die volop aan het studeren is. Duim aub ook een heel klein beetje voor mij:) Dierbare gelovigen, geloof het maar,de examenkaars zal zijn job doen.. hoop ik:)

Kim

4 opmerkingen:

  1. Wij duimen alvast voor je, zodat je van een zomer kan genieten zonder herexamen!
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik hoop dat ook ze, al zal dat niet gemakkelijk zijn. Maar ik blijf zoals altijd mijn best doen. De Ervaring met herex is er wel al é:)

    K.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nog even alles geven Kim en Evi!
    Wij duimen voor jullie,
    groetjes Mark en Monica

    BeantwoordenVerwijderen